2010. március 31., szerda

megint olyan ritkageciszar németet irtam hogy már vicccees. jaj és ofö ilyetszol: "a másikosztályban blutun keresztül küldték át egymásnap a megoldásokat". gratulálok blutu XDDDDDDDDDDDdddd

vivien (L)(L)L()))LLLLLLL(((()()L()(L))))))LLLLL))()()(L)


kaptam egy gatyát meg polokat meg pulcsit. *-*
holnap döknap és csak egyig leszüünk. aztán 'szüneeeeeetttt'.
szombaton meg megyünk mamáékhoz. jajdejo megint látom andristt. xd

fizikán irtunk. és énmeg dodiérol néztem le mert nemvágtam mivan. és akkor igy áll elém a tanár mosolyog és ugyanugy másolom tovább és vágod nem szolt semmit. xd megigy felirja táblára: dolgozathoz szükséges eszközök: toll, papir, agysejtek (ha van), ész (ha van), szem. mondom ez mit kap?XDDDDDDDDDd de kajak bolond bazdmeg. xdd

olyan szar idö volt most délelött megg bevan borulva de ha esni fog akkor én megörülök.xd

megint haldoklik a mutánshalam .
ésss mindjárt ittvan sejla szoval megyeek. bb. :G

2010. 03. 31. - 16:21

Nincsenek megjegyzések: