2010. március 27., szombat

do it all night üzenete:
te mikor jöttél rá, hogy buzi vagy?:)
v ~ üzenete:
hát már egészen pici korom óta tudtam, hogy más vagyok... amikor az ovodába nem a fiúkat néztem, hanem mindig a lányok szoknyája alá próbáltam betekintést nyerni:) aztán olyan 13 éves koromban tudatosodott bennem, hogy ez mit is jelent, és hogy a saját nememhez vonzódom. sokáig megdobáltak ezért paradicsommal, papirgalacisnokkal, de én kibírtam, mert erös vagyok (...) ma már a környezetemben mindenki elfogadja szerencsére:)
do it all night üzenete:
akkor te a szerencsésebbek közé tartozol, mert vannak olyanok, akik nem merik felvállalni, és egész életükben feszélyezettek maradnak emiatt, és nem tudtak könnyen kapcsolatokat teremteni. ha meg mégis kiderül, kellemetlenül érzik magukat, és többen kiközösöitik, vagy elitélik öket. :S
v ~ üzenete:
igen, a mai világgal sajnos ez a gond... szerintem alapjában véve mindenki melegnek születik, csak a nyomás és a társadalom határása lesz 'mindenki' heteroszexuális... a felvonulásokkal, és a kampányokkal minddel azt próbáljuk elérni, hogy ne legyen többé diszkrimináció :)

2010. 03. 28. - 0:24

Nincsenek megjegyzések: